היערכות המשטרה לחג הפורים | בנצי לייזרוביץ' בראיון מיוחד

מערכת האתר No Comments on היערכות המשטרה לחג הפורים | בנצי לייזרוביץ' בראיון מיוחד

במסגרת ההיערכות המשטרתית הנרחבת לקראת חג הפורים כתבינו בנצי לייזרוביץ' ישב לראיון עם רפ"ק ישראל אביב, מרכז שיטור חרדים במשטרת ירושלים | "באם ייוצרו עומסי תנועה בכניסות לירושלים בהתאם לצורך ולהערכת מצב תוסט התח"צ למנהרת הארזים. תהיה אכיפה בנושא הצעצועים המסוכנים והנפצים"

משטרת ישראל בפעילות פורים צילום: Shir Torem/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשטרת ירושלים הושלמו ההיערכות לקראת חג פורים שיחול ביום שישי הקרוב. כתבינו לענייני משטרה בנצי לייזרוביץ שוחח עם רפ"ק ישראל אביב מפקד שירות שיטור חרדי במרחב ציון מחוז ירושלים על יעדי המשטרה, האתגרים והמורכבויות הנובעות כתוצאה ממנהגי החג.

"חג פורים הקרוב הוא מאתגר מאד עבור שוטרי משטרת ירושלים הן מבחינת הסדר הציבורי והן מבינה התנועתית" , המשטרה בפיקודו של ממ"ז ניצב דורון תורג'מן ערוכה בכוחות גדולים. צריך לזכור שבחמישי כולם חוגגים בערים ברחבי הארץ ובערב כולם עולים לירושלים לחגוג כאן את הפורים" אומר רפ"ק ישראל אביב.

כוחות סמויים יפעלו ברחבי העיר לשמור על הסדר הציבורי. המטרה והמדיניות שהורה מפקד המחוז להשאיר שגרת חיים כסדרה. שוטרי תנועה יהיו פרוסים ברחבי העיר ובעיקר בצמתים ובכבישים מרכזיים בהם צפויים עומסי תנועה, וכן בשכונות החרדיות כדי להזרים את התנועה. צריך לזכור פורים ביום שישי בסמוך לשבת, הרבה יחזרו לביתם עוד טרם כניסת השבת ועלינו לעזור להם לצאת מהעיר בבטחה ללא עומסי תנועה".

"כמובן תינתן עדיפות לתחבורה ציבורית, אנו בקשר עם כל מפעילי התחבורה הציבורית וההוראות ברורות. באם ייוצרו עומסי תנועה בכניסות לירושלים בהתאם לצורך ולהערכת מצב תוסט התח"צ למנהרת הארזים. במוצאי השבת תהיה היערכות ונוכחות שוטרים גם כן, בשל צפי גדול של השבים לביתם שנשארו בעיר לשבת" אמר אביב לכתבינו בנצי לייזרוביץ'.

"חלק מפעילות המשטרה תהיה אכיפה בנושא הצעצועים המסוכנים והנפצים. אני קורא להורים להשגיח על הילדים ולמנוע מהם כל שימוש בצעצועים מסוכנים אלו. הרבה אסונות קרו משימוש בנפצים . המשטרה לא תתפשר בזה ואכיפה תהיה מוגברת גם נגד המפיצים".

דבר נוסף מבקש רפ"ק אביב לחדד  הוא על תרבות הנהיגה ביום זה: "אנשים שותים ושיכורים מסתובבים גם על הכביש. אם שותים לא נוהגים, יש לנהוג בזהירות רבה, ולהתאים את הנהיגה למה שקורה בכביש. על כל דבר חריג יש לדווח למוקד 100. המשטרה גם ערוכה במזרח ירושלים ובהר הבית".

רפ"ק אביב מסכם כדי שנעבור את הפורים בשלום צריך שת"פ של הציבור. משטרת י-ם תהיה בכל מקום למען שלומם של הציבור ומשתמשי הדרך. שמרו על עצמכם ושיהא לכולנו חג פורים שמח!"



0 תגובות